22 מאי, 2020

תמיהות תהיות בכל הקשור לפסק של בית הדין נגד הרב ברלנד

שאלות תמיהות תהיות בכל הקשור לפסק של בית הדין

ירא הציבור וישפוט

1. בחודש שבט ע"ט המוסר הידוע יומרע שחין ניסה להקים בית דין בראשות גדול"י ללא ידיעת צד שני בתואנה שהם לא רוצים להגיע, ובכך רצה להפתיעם עם כתב פלסתר כמו שעשה שנתיים קודם עם נחמן זאב פראנק וראובן נקר.

2. בחודש סיון ע"ט התגלה הקנוניה לצד ב ומיד הסבירו לרבנים שיש פה צד ב שמכחיש את העלילות כנגדו.

3. הרב חיים רייכר נתמנה להזים את השקרים שהוצגו, ובמגביל היה צו מניעה מבית הדין להפסיק הרדיפות.

4. כצפוי שחין ושותפיו ציפצפו על צו ביה"ד.

5. אולם למרבה הפלא נעלמו כל הפרוטוקולים של הדיונים, מה שהתברר ששחין שיקר על הרבנים שידידו דוד שטרנבוך כאילו לא קשור לשום צד ושהדיינים ימנו אותו שיהיה המזכיר של בית הדין.

6. משראו הרבנים שנגנבו הפרוטוקולים העיפו את דוד שטרנבוך מהמזכירות והודיעו לרב חיים רייכר שכל הדיונים מתחילים מחדש.

7. בחודש אב ע"ט אכן היה דיון ראשון שבו ניסו לטעון באי כוחם של שחין שרייכר לא מספיק והם רוצים את הרב בעצמו שיגיע. הרבנים ענו שאין צורך כל עוד הרב רייכר יענה על התלונות.

8. בסוף אב ע"ט היה דיון שני שהגיע שליח של שחין ואמר שלא מצליחים להביא עדים.

9. באמצע חודש אלול התקיים דיון שלישי שבו הגיעו שחין נח"ש וצביקה צורר, ונחש התחיל לספר מה שסיפר בעבר בטלויזיה ונקבע שבדיון הבא יינתן לרב רייכר להפריכו.

10. דיון רביעי התקיים בחשון תשפ ובו הגיע הגאון הגדול הרב משה ברנסדורפר והכחיש מכל וכל את גרסת הנחש. כמו כן הרב משה צנעני הכחישו. כמו כן הרב מיכאל גול הכחישו. ונגמר זמן הדיון.

11. נשארו בחוץ עוד רבנים נוספים שחיכו להעיד ועוד עשרות ראיות וממצאים כנגד אותו הנחש ואמרו להם שיקראו להם בהמשך (מלבד הגאון הרב אליעזר יהודה קעניג שהכחיש את הנחש לאחר הדיון).

12. משראה שחין כי כלתה אליו הרעה אמר לבי"ד כי יש לו הסרטה המכחישה את גירסת הגאון הרב משה ברנסדורפר שליט"א ולא הסכים בשום אופן שהרב רייכר יצפה בסירטון.

13. הגאון הרב משה ברנסדורפר ראה הסירטון והבחין שבקטע ששחין מדבר ממנו לא רואים כלל
 את הגרי"מ ברנסדורפר ושהוא מזוייף וערוך, וכדרכו של שחין ושות, ואף הגרי"מ ברסדורפר כתב תשובה תורנית ארוכה ארוכה בענין הוידיאו.

14. משהמשיך שחין להתעקש הביא מזכיר ביה"ד את הסירטון המזוייף לבודק וידיאו מסויים שיבדוק האם הוא ערוך. ובמגביל הגרי"מ ברנסדורפר גם שלח לאותו חוקר וידיאו 3 סירטונים מהבית הוראה  וצירפם יחד ועירב הסדר ולאחר כשבועיים הגיעו דוחות מהחוקר הוידיאו ששני הסירטונים הן של שחין והן של הגרי"מ הינם לא ערוכים...

15. לאחר מכן ביקש הרב רייכר להמשיך הדיונים בכדי להמשיך להפריך את אותו נחש אולם זה התעכב מאחר והרבנים נסעו לחו"ל.

16. לאחר מכן הרב רייכר המשיך ללחוץ שיקיימו דיונים אולם הרבנים אמרו שבינתיים לא הגיעו שום עדויות מצד שחין או שותפיו.

17. גם הגאון הרב היילפרין שליט"א חתן הרבי מאמשינוב ועוד רבנים ניסו ללחוץ שיתקדמו הדיונים אולם הרבנים הבהירו להם חד משמעית שלא הגיעו עדיין שום עדויות משחין.

18. בכל זמן זה ששחין ראה שלא הצליח בביה"ד הוא ניהל  קמפיין הסתה מבחיל בתקשורת להכניס הרב ברלנד שליט"א לכלא ולעשות עליו מסירות ולהכפישו דרך התקשורת והרשויות.

19. בי"ד שבט תשפ שחין פעל שיעצרו את הגר"א ברלנד שליט"א וגם את הרב רייכר, וזה כבר למעלה ממאה יום שהרב ברלנד בבית האסורים. ובאותו יום הרבנים הוציאו הודאת גינוי על מסירה איומה זו.

20. במשך תקופה זו שהגר"א ברלנד בבית האסורים הפעיל שחין ושותפיו לחץ אימים על הרבנים שיקבלו ויוציאו במעמד צד אחד את כל ההכפשות האיומות ששחין אומר להם ללא שום מתן מענה ואפילו ללא ידיעת הרב רייכר.

ירא הציבור וישפוט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה